Powrót do góry
Strona startowa
Nowoœści
 
Dystrybucja
Forum
 
Rejestracja
Kontakt
Ostatnia aktualizacja strony: 11.12.2017 r.
 

Faktury, paragony

Jeden z najbardziej rozbudowanych modułów systemu, umożliwiający sprawną finalizację transakcji z gośćmi hotelowymi, uwzględniający nietypowe życzenia klienta odnośnie treści i formy dokumentów sprzedaży.

    Lista funkcjonalności modułu:
  • Wystawianie dokumentów za pobyt i inne usługi dodatkowe dla gości hotelowych.
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży za obciążenia tworzone w programie DM Plaza® jak i przez systemy zewnętrzne, np. program gastronomiczny.
  • Obsługa klienta spoza hotelu i tworzenie dla niego dokumentu (faktury lub paragonu).
  • Ewidencja usług wykorzystanych przez gości w trakcie pobytu (rachunki otwarte), z podziałem na osoby, firmy-płatników i grupy.
  • Możliwość automatycznego i ręcznego naliczania rabatów od wartości faktury jak i od pozycji.
  • Modyfikacje, korekty i anulowanie faktur, z zachowaniem wykazu składających się na nią usług.
  • Możliwość scalenia pozycji na fakturze wg typów asortymentu, z zachowaniem stawek VAT oraz informacji o fiskalizacji usług przenoszonych z systemów zewnętrznych (np. wystawienie faktury za usługi gastronomiczne, przeniesione na rachunek hotelowy, ale fiskalizowane w systemie gastronomicznym).
  • Możliwość odtworzenia pozycji składających się na scalaną fakturę.
  • Możliwość zdefiniowania automatu scalania.
  • Wystawianie faktury do paragonu i paragonu z faktury.
  • Możliwość tworzenia jednego dokumentu dla rachunków otwartych wielu płatników.
  • Obsługa różnych form płatności (gotówka, karta kredytowa, zaliczka, przelew, czek).
  • Możliwość stosowania wielu form płatności na jednym dokumencie.
  • Rozliczanie poszczególnych gości zameldowanych w tym samym pokoju − przenoszenie rachunków.
  • Możliwość szybkiej sprzedaży dowolnego asortymentu przez wystawienie paragonu fiskalnego bez powiązania z magazynem − jak na kasie fiskalnej.
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży w różnych walutach i językach.
  • Prowadzenie i rozliczanie sklepiku hotelowego.
  • Kartoteka dokumentów anulowanych.
  • Dokumety sprzedaży zewnętrzne.
  • Rozliczenie dokumentów sprzedaży.