Powrót do góry
Strona startowa
Nowoœści
 
Dystrybucja
Forum
 
Rejestracja
Kontakt
Ostatnia aktualizacja strony: 11.12.2017 r.
 

Planowanie imprez

Moduł planowania imprez przeznaczony jest do obsługi konferencji, bankietów oraz przyjęć okolicznościowych. Pozwala na określenie potrzebnego wyposażenia, zarezerwowanie sal konferencyjnych oraz określenie kosztów.

    Lista funkcjonalności modułu:
  • Organizacja konferencji − kalkulacja żywienia, przydzielanie lokalizacji dla grup i posiłków, przydzielanie personelu.
  • Rezerwacje pomieszczeń konferencyjnych i bankietowych na grafiku dla dni i pór doby.
  • Zlecenia żywienia dla kuchni, przygotowanie cateringu.
  • Kontrola wykorzystania wyposażenia.
  • Kontrola stanu pokoju.
  • Przydział stolików i miejsc, planowanie układu sali.
  • Tworzenie pakietów konferencyjnych i umieszczanie ich w ofertach (przy współpracy z Modułem Marketing / CRM).
  • Raportowanie.
  • Zarządzanie siecią obiektów hotelowych, domków.
  • Wizualizacja planu otoczenia oraz samego obiektu.
  • Statystyki obłożenia dla poszczególnych pokoi, pięter, wydzielonych części obiektu.
  • Wyszukiwanie pokoju lub obiektu na planie − informacja o odległości i drodze dotarcia do dowolnego miejsca w hotelu.